Geboekt Vietnam motorreis - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Marjo Arts - WaarBenJij.nu Geboekt Vietnam motorreis - Reisverslag uit Boxmeer, Nederland van Marjo Arts - WaarBenJij.nu

Geboekt Vietnam motorreis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjo

18 Januari 2009 | Nederland, Boxmeer

Welkom op Marjoarts2.waarbenjij.nu,

Nou dit is zoals vele van jullie weten niet mijn (of eigenlijke onze) eerste reis. Nee op marjoarts1 kun je onze voorlaatste grote motorreis in China bekijken.

Maar nu eerst deze reis nog:
Op 7 jan 2009 hebben wij maar weer eens motorreis geboekt. Ja, we zijn een beetje verslaafd geworden aan dit soort avontuurlijke motorreizen. De bestemming van deze reis is Vietnam. We maken een tocht van Noord naar Zuid en dat op een Minsk 125cc !

Hier op deze website gaan wij jullie proberen op de hoogte te houden van wat wij zoal gaan meemaken in dit apparte en zeer warme Aziatische land.

We zouden het leuk vinden als jullie reageren op berichten in dit dagboek.

Foto's plaats ik op een andere website nl: http://picasaweb.google.com/marjoarts

Groetjes Marjo en Mieke

• 03 April 2009 - 19:09

Pa En Ma Arts:

Marjo en Mieke,

wij wensen jullie alvast een fijne voorbereiding voor jullie Vietnam motorreis 2009.

Heel veel succes.
    Pa en Ma Arts