Foto's dag 1 t/m 8 - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Marjo Arts - WaarBenJij.nu Foto's dag 1 t/m 8 - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Marjo Arts - WaarBenJij.nu

Foto's dag 1 t/m 8

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjo

02 Mei 2009 | Vietnam, Hoi An

Foto's zijn hier te zien:

• 02 Mei 2009 - 08:45

Matheu:

Marjo,

Moet behoorlijk koud zijn daar. Ik zie op de foto's dat René zelfs een jas aan heeft.

Ik zie dat Hua weer als monteur mee is in plaats van Tin. En hangt daar nou een snorretje aan de lip van Duuk?

Ben benieuwd naar je volgende foto's.

• 02 Mei 2009 - 10:01

Cor & Sjan:

Hey Marjo & Mieke,

Leuke foto's, zonde van het slechte weer, maar volgens ons wordt de inwendige mens regelmatig opgewarmd met misterieuze vloeistoffen als ik sommige eugkes bekiek!!!

Maar die brummerkes waar jullie nu op rijden is wel wat anders als de lederen zetel van je eigen toerbuffel. Geen pien aan de kont?

we volgen jullie op de voet. Good luck and have fun,

Cor & Sjan

• 02 Mei 2009 - 10:01

Rene Liem:

Mai, prachtige foto's !
    Hartstikke mooi man hihihi!

:-)))

René

• 02 Mei 2009 - 11:17

Rob Bierenbroodspot:

Ziet er geweldig uit allemaal.
    Jullie hebben wel veel regen zeker?
    Ben zeer benieuwd naar de film.
    Groetjes Rob.

• 02 Mei 2009 - 11:34

Pap En Mam Hendriks:

Hoi Miekje en Marjo
    Wat jammer dat het de eerste dagen slecht weer is geweest, hopelijk word het gauw beter.Maar wij zien wel dat jullie het erg naar je zin hebben want we zien alleen maar lachende gezichten.lieve groetjes van ons en natuurlijkeen pootje van fientje.

• 02 Mei 2009 - 11:35

Pap En Mam Hendriks:

Hoi Miekje en Marjo

• 03 Mei 2009 - 19:51

Corné Verhoeven:

Ha neef ,veel plezier daar en probeer de bandjes op het asfalt of grond te houden!ik spreek je wel als je terug bent