Dag 14 Vr 8 mei Da Lat naar Mui Ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Marjo Arts - WaarBenJij.nu Dag 14 Vr 8 mei Da Lat naar Mui Ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Marjo Arts - WaarBenJij.nu

Dag 14 Vr 8 mei Da Lat naar Mui Ne

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjo

08 Mei 2009 | Vietnam, Mui Ne

Het gaat gelukkig weer iets beter maar het is nog niet helemaal zo als het moet zijn dus we gaan eerst even langs de apotheek voor wat medicatie. Dan gaan we rijden en bezoeken eerst een waterval. Als we weer verder rijden en op een bepaald punt samenkomen missen we Gerhard. Als Rene en de volwagen terugrijden blijkt dat hij bij de waterval de verkeerde kant is op gereden (terug naar Dalat). Na een uurtje zijn we weer compleet en vervolgen we onze weg. We gooien de tanks maar weer eens vol (eur 0,50/Ltr) en beginnen dan aan een prachtige weg door de bergen richting kust. Onderweg nog een gigantische wolkbreuk en schuilen bij mensen onder het afdak. Na een uur wachten is het weer droog en gaan we verder. Het is 17:00 uur als we bij het hotel in de toeristische badplaats Mui Ne arriveren. Daar drinken we eerst maar weer eens een biertje want het gaat alweer een stuk beter. Misschien heb ik de laatste dagen wel te weinig bier gehad en had ik daar die buikkrampen van. Om 18:00uur is het hier al donker en gaan we ons eigen opfrissen voor de avond.

We gaan eten bij een pizzeria waar Mieke en Robbert de wijn goed valt. Albert krijgt een heel speciale pizza want hij moet er extra lang op wachten. Tijdens dit lange wachten vermaakt hij zich met een kever van 5 cm die op onze tafel rondloopt en zich met geen mogelijkheid ervan laat halen. Dan gaan Albert, Mieke en ik ons nog eens een uur lang lekker laten verwennen met een totale body massage met olie, mmmmmmm En dat voor 7,- USD. Aangekomen bij het hotel is al het personeel naar huis behalve een portier voor de poort die de hele nacht bij onze motoren blijft waken.

• 09 Mei 2009 - 16:06

Wim & Anny Arts:

Hallo Marjo en Mieke,

Wij zijn blij dat je al weer 'n beetje opgeknapt bent. Dit is een hele geruststelling voor ons.
    Mooi die nieuwe serie
    foto's, vooral die ene met die politie-pet , want die past ons allemaal.

Ook de olifantenrit was
    niet mis....!

Verder een goede reis en
    hou het haaks.

Pa en Ma